תמרים – אירועים טעימים ובכשרות למהדרין

מערכת שורש  כח אדר ב, תשפב  3/31/2022

הצוות של קייטרינג תמרים מתרגש בכל אירוע ואירוע אותו הוא מלווה עם שפע של מטעמים קולינריים משובחים והכול בהשגחת הרבנות הראשית המועצה הדתית ראשון לציון
.......................

תמרים – אירועים טעימים ובכשרות למהדרין

האירוע המרגש כבר ממש מעבר לפינה? ההכנות בעיצומן? הצוות של קייטרינג תמרים מתרגש בכל אירוע ואירוע אותו הוא מלווה עם שפע של מטעמים קולינריים משובחים והכול בהשגחת הרבנות הראשית המועצה הדתית ראשון לציון.

תמרים אשר שוכנים בראשון לציון, מספקים את שירותיהם למגוון אירועים, תוך התמקדות באירועים הקטנים, הפרטיים, אלו שמציינים עבורנו רגעים משמעותיים וגם חגיגה נהדרת עם החברים ובני המשפחה.

היופי הטמון בכשרות הוא בכך שאוכל נועד להשביע את תאבונם של כל המוזמנים והמוזמנות. לאפשר לכל חוגג וחוגגת ליהנות משפע של מטעמים, מבלי כל חשש. לצד שירותי קייטרינג כשר למהדרין, בתמרים מספקים גם שירותי קייטרינג גלאט כשר המתאים גם למחמירים ביותר.

קייטרינג לשבת חתן

אחד מן האירועים בהם רבים שואלים באשר לאופן ההגשה ומועד ההגשה, הוא לא אחרת משבת החתן. אירוע אשר מתקיים השקם בבוקר השבת, ועל-כן מצריך היערכות מוקדמת.

כקייטרינג המנוהל ושפונה לקהל שומר הכשרות, בתמרים שמחים להציע אירוע מכובד, יפהפה ושמביא עמו חשיבה עבור כל האורחים באירוע המרגש.

אחד משירותי הדגל של תמרים הוא מגשי האירוח המביאים עמם שפע של קולינריה החל ממנות ראשונות ומשניות, דרך מנות עיקריות ועד לקינוחים. היופי הטמון במגשי האירוח של תמרים הוא בכך שהוא מביאים עמם שפע של אפשרויות, מצולחתים כהלכה ומאפשרים גיוון בין היצע של מנות שנות.

כלל מגשי האירוח לקייטרינג לשבת חתן, מסופקים לפני כניסתה של השבת ובסמוך ככל הניתן כך שכל המאכלים יגיעו טריים ומלאים בטעמים עשירים.

קייטרינג לבר ובת מצווה

הילד או הילדה הגיעו לנקודת הציון המרגשת? אין דרך לתאר את השמחה הרבה שמצורפת לחגיגה. עבור ההורים הרי שמדובר באבן דרך המציינת את כברת הדרך הארוכה שעשו עם ילדיהם, כיצד בגרו והפכו לאנשים צעירים ואחראיים.

באם החלטתם לערוך את החגיגות בחצר הבית או באופן פרטי אל מחוץ לאולם, הרי שקייטרינג תמרים יכולים לסייע ביצירת שפע של אפשרויות אירוח, החל מדוכני הגשה עמוסים בכול טוב, ועד למגשי אירוח המאפשרים להפיק בופה איכותי וטעים.

קייטרינג לברית ובריתה

רבים מאתנו כיום לא ימהרו לחגוג ברית או בריתה באולם אירועים. ייתכן וזו הקורונה שהובילה רבים לשוב אל החגיגות הביתיות והמשפחתיות, וייתכן שזהו גם הרצון הטבעי של כל אחד ואחת מאתנו לארח את בני המשפחה והחברים הקרובים אלינו ביותר.

קייטרינג תמרים מתמחים בדיוק בתכנונם של אירועים קולינריים פרטיים מסוג זה, ומאפשרת מבחר עשיר ורב בין שפע של מנות טעימות ועשירות בטעמים.

ניתן לבחור בין קייטרינג בשרי לבין קייטרינג חלבי, וכן במידה וישנם אורחים ואורחות טבעוניים וצמחוניים, כדאי לדעת כי לקייטרינג ניסיון רב בתחום. אין מדובר בניסוי וטעייה, כי אם ממש בעבודת מטבח מכוונת מטרה. לצורך יצירת מנות עשירות וטעימות, שכרו את שירותיה של שפית הדס מילר המתמחה בבישול הקולינרי הטבעוני.

למידע על שירותי קייטרינג לברית של תמרים לחצו כאן. וכן ניתן להתרשם באתר משפע של מגשי האירוח אותם גם אפשר לרכוש באופן מקוון ישירות מתוך האתר. צוות תמרים זמין לכל שאלה והתייעצות.